Wednesday, April 14, 2010

(500) Days of Summer!

Den filmen tittar jag på just nu och det är NICE!!

Tänkte göra en bättre sent än aldrig uppdatering från förra helgen nu när vi närmar oss ny helg !
Som jag nämnde tidigare drog jag över till Isi i lördags direkt efter att jag slutade jobba!
Där lagade Alice crepes och vi hade party natten lång!!

Dansen på stanford är knaaas! det går alldeles för fort!! Men imorn kväll är det dans igen i Redwood city! jösses ba va tiden går fort!

Jag kom nyligen hem från Alice där vi tittade på Lord of the rings, two towers! Imorn ska vi se resten! whoaa

Här kommer lite pics från i helgen! :


Jag o Alice väldigt fagra!


Puss på Isi!


Jag o Alice!


Dagen efter i dimman av Isis packningsstök inför hennes resa till Cancun, Mexico, fann jag roliga "Renhorns-converse" i hennes garderob!

Dagen efter åt vi även nudlar i Blomkruka!! Yum!


1 comment:

jenny said...

haha skorna!!! XD

tack för lite bilder på dig!!
pussisar