Thursday, April 22, 2010

Torsdag!

I måndags på danslektionen på stanford, kom en kille från dansgruppen: Jabbawockeez!!!!! i slutet av våran lektion. Jag ba WHOOOOT??? Jabbawockeez är hur grymma som helst! De deltog i ABDC (Americas best dance crew för några år sedan. ) OH MAN! Han skulle tydligen skjussa min danslärare till flygplatsen...-_-,,,btw..med lite småprat med min danslärare på stanford så visar det sig att han hade min lärare i Redwood city en gång i tiden som elev! ..höhö lite småkul.
Jag var K A S S på dansen i onsdags -____________- SERIOUSLY!! MEn nu har jag faktikst TROR DET ELLER EJ men lärt mig hela lady gaga-bad romance koreografin som vi kör HELT PÅ EGEN HAND!! ..åtminstone tror jag att jag har fått till alla stegen..det passar in med musiken i alla fall ..! mohahah,,,så hoppas det går bättre på måndag!

BTW jag har fått unbelievably hela Lö-Tis LEDIGT!!! WHOaa!!! ..so far blire Isi på Fre + Sön, Träffa Rachel från min gamla book arts class förmodligen på Tis! Sedan pianokonsert med Mozart på Tis kväll med Alicee på Stanford! Whosh!! jag ska jobba mer på mina planer men framför allt ska jag även sova sova SOVA!!

No comments: