Thursday, April 1, 2010

Overtone!



I onsdags på min danslektion på Stanford så smög dessa grabbar fram bakom ridån! Detta är en acapella grupp från South Africa som precis ska starta sin första USAturné. Anledningen till varför de befann sig på just min danslektion här på Stanford var för att min Danslärare tydligen är deras koreograf under deras turné. Det är ju lite småballt. Denna grupp upptäcktes av Clint Eeastwood och hans fru och de är med på soundtracket till filmen Invictus med Morgan Freeman och Matt Damon!
De gjorde en klämcheck liveshow för oss och de var riktigt duktiga! jäkla vad höga toner vissa av dom kunde ta! Covern på lady gagas poker face var extra rolig ^^
+ Det var en kamerakille där som filmade oss när vi dansade och deras uppträdande! De håller på att göra någon realityshow med dessa grabbar så därför följer kameran dem överallt! Så vem vet, kanske kmr jag synas i Tv! ;) Mouahahha!

2 comments:

AnnSo said...

Åh, vilket häftigt gäng! Gillar deras sång.
Pratade med Gullan på Öland, hon hälsade så mycket till dig. Hon tycker du är tuff, som dragit iväg till Amerika!

jenny said...

hahahhahaha jag dööööör!
STINA, MAKE IT IN HOLLYWOOD!!!!!!
<3 halka in på ett bananskal is the way to do it!!! XD