Wednesday, September 8, 2010

Onsdagar

En ofärdig (?) tavla på ett rappligt staffli står o osar ondska i ryggen på mig för att den aldrig blir färdig. Fast när bli en tavla helt klar? En tavla förblir väl alltid ofärdig,.finns ALLTID något att förbättra.därav, aldrig helt klar...någonsin...

Black canvas shoes.

Idag fixade jag två biljetter till Moto Boys konsert på Sagateatern 6 November! Kommer bli så grymt bra så det finns inga ord. Syrran och jag ska njuta till fullo utav Moto Boys magiska röst. Blir inte bättre än så.

Ska nog trampa ner till stan imorn igen av ren uttråkning..Systeryster ligger ute i skogen o smeker sten så inget sällskap från den sidan får jag ju..Beirut får hålla mig sällskap istället då..

BONO i mitt hjärta!


Denna bild på fina Moto Boy tog jag på förra årets trästockfestival -09

No comments: