Thursday, July 23, 2009

Crash ! Good things aren't made to last.

Så har man äntligen tagit kortet ! JOY
! Brum

Måste göra en jenny åh göra en dagens, fast egentligen inte en dagens, för vad gällande all musik jag älskar så kan det aldrig vara en "dagens" utan varje dag är en dagens ! SÅ bra är det som jag förser mina pygméöron och tillfredsställer själaron med !

Dagens dagens idag blir alltså inget mindre än "I'm gonna moto-touch you" -Ja tack, svarar jag då och talar självfallet om Moto pojken himself :



Jag var där, blev ännu mer kär och kvällen var sagolik!

Och Jenny, about the reunion om cirkus ett år, let me just say; Just walking down the road, beatles records vadå ?

1 comment:

jenny said...

aah du har varit så duktig och kämpat på med teorin!

otroligt bra konsert måste jag säga, jag tyckte att han sjöng MYCKET bättre än på de inspelade låtarna.. man blir kär i honom!

JUST WALKING DOWN THE ROOOAD!