Saturday, July 25, 2009

I miss you baby

Mitt mysterium vad gällande besynnerligt, mycket besynnerligt uppvaknande av pain i hela kroppen igår morse, med seriösa funderingar kring ifall en fyllekajja inte ägde rum dagen dessförinnan (vilket jag på goda grunder kan försäkra att det inte gjorde) är löst! Min arma kropp var attackerad av something som orsakade mig en oförtjänt kroppsvärmeökning till hela 38 grader celsius och titeln som "U R A fever" som The Kills så väl besrkiver. ! Men still, det var inte okej !

Sedan till den "dagliga dosen av pillerknapring". Jag upptäcker till, min förvåning, att när jag ska skölja ner tabletterna med (vatten) från det glas jag blivit försedd med i min hand, utan större observationer, att inte tusan kommer det något vatten när jag försöker ta en klunk. Näe, för glaset är ju TOMT! Hur slow-minded får man lov att vara? För att inte tala om person X som gav mig glaset med "vatten" i första taget. Denne person Xs definition eller kanske syn på vatten är skrämmande likt vad jag kallar tomrum. Men det är väl inte så lätt när man börjar bli "gammal och gaggi"! Jag antar dock att klockan var slagen för oss båda och att hjärnan började tänka på refrängen redan vid middagstid.,Dock inte okej någonstans..

No comments: