Wednesday, August 4, 2010

INCEPTION !

En helt otroligt bra film som jag sett två gånger nu med Isii!!
Leonardo DiCaprio o Joseph Gordon Levitt!! MM!



Idag har jag packat ner hela mitt liv i ett års tid här i USA (nästan)! Det gick ganska smärtfritt ändå. Om det inte vore för min awesome helper Isi Stern hade jag nog aldrig lyckats sålla bort o packa så smart! (Resväskan går dock ändå inte att stänga + mera kläder o grejs i garderoben o runt omkring)
Allt blir så påtagligt. Jag hämtar upp familjen från flygplatsen imorgon men det känns inte riktigt helt okej. Jag längtar ihjäl mig samtidigt som jag vet att detta innebär slutet på hela resan och jag vill verkligen inte ta farväl till allt o alla här..
Uscha, I don't wanna leave..

Isi tog mig med till ett german bakery idag för frukost! Det var gött!

Jag fick en otroligt fin pratstund med min ytterst saknade lilla vän tetilia! Hon har äntligen landat på amerikansk mark och jag ser jättemycket fram emot en eventuell dejt på lördag som jag hoppas blir av!!!! whiii!!

Ikväll måste jag nästan bli klar med allt mek jag håller på att pyssla med. Får se hur det går. Ska dra igång Titanic o hoppas det hjälper lite kanske ? haha..FOCUS!

1 comment:

AnnSo said...

Stina vännen! Livet är tyvärr fyllt av uppbrott. Jag kan känna i maggropen hur du antagligen känner dig just nu.
Så till något helt annat trivialt, Skulle du kunna fråga Jenny var jag ska hämta ut filmen! Har glömt var. Ser fram emot att ses igen! Svara här på bloggen är du snäll!!!!!!