Monday, November 8, 2010

Fly

Nästa vecka drar jag till Västerås ! Jag ska hälsa på finaste vän Nina och hennes lillbäbis Love !
Bilder kommer att komma efter resan ! Gu så jag längtar ! Inte träffat henne på över ett år, så nu är det verkligen på tiden !

Nu har det även blivit bestämt, väldigt impulsivt och spontant, att jag med stor förmodan kommer att åka till Frankrike i Januari ! Återförenas med mina California gurls: Alice och Isi !! Åh vad underbart det kommer bli! Det blir andra veckan i Januari alldeles innan min kurs på Uni drar igång ! Åh vad less jag blir om detta INTE går vägen ! Paris är ju dessutom min stora drömdestination sedan länge ! *fingers crossed* o hoppas hoppas hoppas ! Ska kolla upp flygtider o priser samt prata mer om det med flickorna och se snart när/om det kan fastställas på RIKT, det är fortfarande tidigt o säga men tiden bara flyger fram och Januari är inte långt borta så ska det bokas så måste det bokas NU!




Alice and Isi

No comments: