Thursday, November 4, 2010

Torsdag, igen.

Började dagen med städning av mitt dammbombarderade rum! Jag drog ut gardinerna som jag misstänker är största boven ;o Så nu är det inte bara mycket öppnare och ljusare i mitt rum utan även dammfritt! Kommer väl räcka sisådär till i morgon vågar jag tro..

Jag har även målat lite till på mammas tavla. Tavlan som ska hänga i vardagsrummet. Nu smetade jag på med oljefärg i stället för Akryl, en oljefärg som verkar dansa på sista refräng dock!! Jag börjar känna mig nöjd nu, men det känns som att jag glider längre och längre bort från mammas ursprungliga önskeidé! Nåväl, The artist is pleased !

När Jenny kommer hem från skolan ska vi dra igång med projekt: Pumpkin Carving ! Först gången jag gör det. Gjorde aldrig det när jag bodde i USA, utan gick där endast på en massiv Pumpkin Patch w/ the kids.
Jag tror jag ska karva ut till ett hus !

Idag tänkte jag även testa det turkiska äppeltéet jag fick av Emma tillsammans med tre fina armband också ! Men det här var ett mystiskt puderte som gjorde mig lite confused ! Men nu har jag smakat och jag tror jag tog lite för mycket av det där "pudret" för det blev ganska starkt ;o men jag får testa igen för det har stor potential till att bli väldigt gott kände jag.

Hejje

No comments: