Sunday, October 31, 2010

All I do is win

Blev precis klar med att baka kanelbullar med momma ! Snart lär det dofta gött i hela huset !

Idag på dansen gick det bra, om än det kunde ha gått mycket bättre ! Bakis + Dans = ingen bra kombination, man kan inte prestera 100 % vilket man verkligen märker av. Snurrarna-ner på golvet- snurra lite till-+ en miljon repetitioner- gjorde att jag nästan blev svimfärdig ! haha. O varför tar jag aldrig med mig H2O ? När jag cyklade hem var det så pass illa att jag kunde ha druckigt upp ALLA vattenpölar jag passerade..kändes det som..tur var väl det att jag inte gjorde det..men så slurpigt det hade varigt!
Nästa vecka är det ingen dans för det är Höslov (ARgh) men veckan därpå skulle vi köra house vilket kan bli jäkligt kul men kämpigt ! Jag har alltid velat dansa house !

I morgon kommer EMMZ hem från sin backpacking-kickass-tour i Europa ! Välkommen hem Darling o på tiiidn! Hoppas kunna knipa en dejt med dig så fooort som möjligt så jag får höra om ALLT som ni har varit med om, du o Sofia !

Till veckan blir det även planering med Fridis om vad som komma skall!
O snart snart, bara två/tre veckor kvar (HAR FAN INGEN KOLL) men då åker jag till Västerås o träffar NINA ! Usch vad jag längtar !

-PANIC ATTACK-


For old times sake ! New year's eve 06/07 !
-braces and black hair = FABULOUS ! ....

No comments: