Wednesday, October 13, 2010

-You said it, . -Yeh but you were thinking it !

Min livsnödvändiga dagliga dos är inte kokain men koffein! Dvs Kaffe!

Igår kollade jag på den franska filmen Coco before Chanel som var väldigt bra! Handlar om början bakom dagens välkända designmärke Chanel skapat av Gabrielle Bonheur a.k.a Coco Chanel. Hur hon började som sömmerska med drömmar om att bli skådespelare vidare till starten av sin karriär som då hattmakare!
Ikväll fortsätter jag spåret med Audrey Tautou filmer: whom I adore: Ensemble C'est tout !

Igår målade jag om två väggar från rött till grått åh det blev FAB! fasen så stiligt !

Idag har jag drällt på stan en massa med mormor. Det var mysigt värre.

http://www.linternaute.com/cinema/image_diaporama/540/ensemble-c-est-tout-19589.jpg

No comments: