Monday, October 4, 2010

The long and winding road.

Nu för tiden saknar jag många personer..hela tiden.
Kaffe och Satsumas; vilken killer combination det är.
Har gått o nynnat på Across the Universe hela dagen i dag. Words are flowing out like endless rain into a paper cup, they slither while they pass they slip away across the universe! Ack bevare min själ vad jag tycker om den låten. När ingen var hemma idag passade jag på att sätta mig framför pianot dessutom å spela o sjunga o vara lite glad. ..

Jag känner att jag måste måla och jag känner att jag bör möblera om (make a change) , såna där eviga tankar som flyger omkring hejdlöst i huvudet på mig.

Ska nog skriva ut en ny bunt med CV eftersom min förra bunt blev missfärgade och blöta utav ett mystiskt hål i min jädra målarfärgsvattenkopp som stod på bordet. Attans alltså.

Vi hoppas på en produktiv dag. Shall we?

It's officially crazy weather ! Vinden busar så hårt så man får hålla hårt i hatten då man går ut.

No comments: