Friday, October 29, 2010

Pumpkin Patch.

Jag o syrran köpte tre fina pumpor idag, det blev vår alldeles egna lilla pumpkin patch på Willys! Dom ska stylas o pryda höstmörkret, kanske även skrämma någon liten själ,,vore väl roligt.
I bilen hörde vi en skön låt på radion med Groove Armada - Paper Romance !
You can write me a loveletter, but there's nothing to say, I don't wanna take a chance on your paper romance, anyway!



Hemska nyheter är att Moto Boy ställer in hela sin theatre tour i vinter! Alla konserter kommer postponas till 2011 ! Aargh,, Detta blir andra konserten in a ROW som cancel on me ! usch vad ledsen jag blir. Jag var riktigt taggad på att få se Moto Boy nästa vecka. Men krya på dig Oscar, se till att få tillbaka rösten och friskna till så att du kan leverera magi igen! HEALA !

I morgon blir det eventuellt maskeradfest. Jag ska i så fall vara en sailor, jag har ju en så söt sailortröja från Armyshopen ! men vi får se hur pass taggad jag blir !

No comments: