Sunday, October 10, 2010

10-10-10



Nyduschat ruffs o mammas 80-tals CLEARLY oversized tröja/cardigan/plysch - you name it -tröja. Skön som fan!
Idag har jag som varje sonntag dansat! Idag började vi på en ny koreografi i krumping stil! Lite mer aggressivare än den tidigare koreografin, men det var roligt!
Jag for även en sväng på stan tack vare, eller ska jag säga PÅ GRUND AV: att när jag skulle parkera bilen idag på balettakademien köpte jag en parkingticket för 2kr/h. Går o lägger in den i bilen, men eftersom det uppenbarligen blåste smådjävlar ute idag blåste min parkeringsbiljett BORT! Hann aldrig uppfatta att den förmodligen blåste ut ur bilen eftersom jag kunde inte hitta den inne i bilen någonstans. Men då blev jag ju så illa tvungen att köpa en NY p-biljett och då hade jag dessvärre endast en tio-krona kvar vilket innebar att jag fick stå fram till tio i FEM! Suck, men jag drog hem o bytta kläder samt raggade upp syrran o vi får en sväng på stada o kolla in indiska, samt drack kaffe på Wayne's,,, trevligt!

Jag har några projekt på G som jag ska försöka fullborda. Måla om några väggar i rummet, måla klart tre tavlor samt bygga ett hus!

No comments: