Thursday, October 28, 2010

Torsdag ! o håll ditt huvud högt.

Resan till Västerås är bokad o klar ! Känns så jäkla bra ! 17 Nov åker jag ! Det kommer att bli ett sweet reunion med finisen Ninis o lilla babyLove ! Jag längtar !! I can't W8 !

Igår blev jag sådär glatt surprisad av min kära vän Frida som ville bjuda mig på middag idag ! Så jag tog o trampa bortöver runt 1 åh gosade med Fridis resten av dagen/kvällen och åt gödans Ruccola o soltorkade tomater - quiche Som JAG hjälpte till att tillaga på ett hörn. Gu så göd det var ! Tack snälla Fridis ! ^^ Drack mycket kaffe gjorde vi också, avundades barntalanger o roades åt de bannlysta, -vilken klassiker.

Här kommer lite bilder från Fridas o mitt reunionparty som vi hade förra veckan som ledde till utgång på Coronis o shake your booty !


Glada var vi...


Men mer glad blev vi..


"Take me instead" -Tänkte vi...

O DANSADE GJORDE VI !

I morgon vankas Pineapple dance studios o date med systeryster, he blir nice det !

1 comment:

Anonymous said...

yeeyy. resan är bokad längtar :D /nina