Monday, December 27, 2010

Dagar efter julafton..

Julafton var mysig med fina presenter, nära o kära, god mat och bara massa mys. Jag fick väldigt fina julklappar men de absolut finaste var Frank Sinatra Lpn till pappa och de två svartvita fototavlorna på mamma o pappa from their glory day's så att säga.
Värt att nämna är att jag numera äger min alldeles egna kaffemaskin samt massa ny film !
Ikväll blir det alltså en movie date med syster och INCEPTION.

Idag insåg jag även att min kurs i Industridesign är på Designhögskolan, det är ju lite nice med tanke på att den är rankad väldigt högt som en bra skola, i typ...världen ? haha

Idag fick jag även hämta ut paket på posten adresserat från Amerika ! Så himla gulligt av dom.

10 Dagar kvar till Frankrike !!

Någon gång i framtiden kmr jag lägga upp bilder igen. Har varit lite för bekväm av mig på den fronten.,

No comments: