Tuesday, December 21, 2010

I've got a pocket, got a pocket full of sunshine, I've got a love and I know that it's all mine, oh...

TAKE ME AWAY , A SECRET PLACE, A SWEET ESCAPE..

"ew, Worst song ever"..

Jag funderar lite, vad roligt det skulle vara om man bara kunde resa iväg o bosätta sig i något annat land, om allt vore så enkelt ? Förslagsvis England eller Irland. AH ! Varför måste PENGAR sätta stopp för alla drömmar, Realistiska drömmar. Jag vill resa till England, se Irland, uppleva så mycket ! Jag får spara pengar och hoppas kunna resa till kanske sommaren ?

MEN om mindre än TRE veckor, närmare bestämt 16 DAGAR reser jag till Frankrike, Paris ! Whää så galet mycket jag längtar, blir helt till mig i kroppen vid tanken av att äntligen få uppleva Paris men främst att få träffa Isi och Alice igen !! Mina California Gurls !!!

aah, plz make time go FASTER !

åh herre min skapare, om tre,, lr två, dagar är det Julafron, Gu så mysigt. ! Jag och mamma konkade hem en liten ursäkt till Julgran på sparken idag ! haha fyfan. Men nu har vi en julgran i alla fall och jag har dessutom jättefina Christmas ornaments som jag ska pynta den med !



Jag har desvärre fått denna låt på hjärnan, aah ,

No comments: