Sunday, December 12, 2010

En helg i December.....2010 !

Fredagen bjöd på utgång på Scharinska samt Olles, Lördagen bjöd på sjukaste "mys-jazzfesten"-får man väl kalla det, där gubbarna jammade loss, hur härligt som helst + goo mat dessutom ! Idag söndag har jag än så länge haft avslutning på dansen för denna termin, o jag kan väl säga att det gick SÅDÄR ! Min kropp har varit knasig hela jäkla helgen och jag har suktat efter vatten konstant ! Så jag var kort sagt inte helt hundra o stark som jag vanligtvis kan vara, om jag vill, o kan..!

Ikvääälll blir det garanterat chill med förhoppningsvis en skypedejt med IsiLove !
I morgon måste jag kirra mina julkort ! annars kommer de aldrig fram i tiid !

Jag har nyss lyckats trycka i mig lite väl många pepparkakor, men fina var dom iaf: Hus, Hanson-logo, U2-logo, hjärta samt "Pannkaka"!


PICK ME UP WITH GOLDEN HANDS

Peace out.
Merry Christmas and a Hanson new year !

No comments: