Thursday, May 6, 2010

6 Maj ! ALICE'S 20th BIRTHDAY !

Grattis Alice som fyller 20 år idag!! Vi hade mysig födelsedagslunch hemma hos henne,,us girls! trevligt trevligt!

Jag, Isi och Julia hade köpt blommor och vi vek 1-dollarsedlar into bowties som vi sedan la i buketten. Jag dekorerade en telåda å la rullar med 1-dollarsedlar även i denna! Det var omkring 50 dollar sammanlagt från oss som Alice ska ha till sin SKYDIVING som hon ska göra på söndag tillsammans med Julia! WHOOOSH!! Men jag kommer dessvärre jobba söndagmorgon så jag missar det ;( buuhu...aah

oh well! Idag vare fin vääder dessutom. Jobbade i förmiddags i ca två timmar sedan hade jag lunchen med tjejerna. När jag kom hem kring 1.45pm jobbade jag till ca 2.20 då mamman tog alla tre barnen till en park (Har inte kommit hem ännu 5.15!!!!!!) så jag passade på å sola jäkel i stekvädret, plocka upp efter barnen samt rasta doggen! Snart bär det av till dansen i Redwood City! ohoho taggen!

BTW ingen dans i onsdags på Stanford för våran lärare var mysterious missing! men det var chill!

piics från Alices födelsedag! :





Alice with the lens !


Den nyss fyllda 20-åringen is back on the tricycle !





The GÄnG! En tuff bild bortsett från mig själv som alltid lyckas se så sur ut på alla bilder TYP..


No comments: