Thursday, May 13, 2010

If only your bed could cry...

Jag fick paket idag från Sverige!! Käraste syster!

Och tack,,eller vad ska jag säga..: två illaluktande gammössor som morsan å syster använder i stallet..hahha XD precis vad jag saknat mest hos er --men jag skratta nästan så jag grät.!

Breven sparar jag till kvällen,, jag har inte tid att sitta o gråta på sängen just nu eftersom jag börjar jobba om ca 3 MIN!!

TACK SÅ MKT DARLINGS!!



Dans ikväll i Redwood City! hoho

Btw så har jag köpt en tetermos från starbucks! So now I can create my own tumbler! det är en "do-it-yourself-decorating-thing" höhööh

2 comments:

AnnSo said...

Du skulle bara veta hur mycket vi garvade när vi packade ditt paket!
Men det var absolut nödvändigt att låta mössorna resa med, hahaha.

jenny said...

jag vill ha tillbaka min mössa sen!!!
för det är min bästa mössa!!!