Friday, May 28, 2010

The last Waltz!

I'm officially DEPRESSED!!

Sista dansen ikväll i RedWood City! WUHÄÄÄ,, Jag blir lite lessen i ögat när jag tänker på det, för jag vill inte sluta dansa, jag kommer få abstinens!! + sista dansen på Stanford nästa vecka med litet performance inför koreografer + audience ! *HJÄLP* . Plus så ska min lärare försöka bjuda in nån dansgrupp från hans Pixar performance Grej! ..coolish,! HAN har btw en fot inne överallt! Känner typ alla! "Mina koreografvänner som dansar med Madonna,,bla bla"

Ingen dans o ingen Bono!!!!!!!!!!! ;(...

Annars rullar det på fortare än aldrig förr! ;o Nästa vecka blir det J U N I !!!!!!!!!!!! La famillia kommer hit i början av AUg = CIRKUS TVÅ MÅNADER! Var springer tiden och gömmer sig??!!..

I måndags när jag gick med barnen till skolan (jag o Rach promenerade och AL o E cyklade) Hetstutade en bil åt mig o Rach längs Stanford Ave. Jag tänkte men vad tusan? Så jag stirrade in i bilen och det dröjde ett tag innan jag faktiskt såg vem det var (kände inte igen bilen) .Det var nämligen en av tanterna från min gamla Book Arts class som storvinkade med stort smile! hahah söt.! Att hon såg mig..^^
Anledningen till varför jag och Rach promenerade medan de andra två cyklade var för att komiskt nog så brakade Rach's scoop bike i TVÅ DELAR hahhaha ^^.. Sent ute som vi var slängde jag de två delarna in i buskarna längs vägen och hämtade upp dom på vägen hem...Suck säger jag bara..!

Nu är jag lite smått less över allt som händer och är not according to MY MASTER PLAN. så nu ska jag soova ..ZZZZZZZ

2 comments:

AnnSo said...

Bra stina, ibland är det bra att sova på saken, eller som det gamla talesättet säger: Det går alltid flera tåg!

Anonymous said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....