Thursday, June 3, 2010

Thursday!

Nu blire snabb uppdatering eftersom jag inte skrivit på länge.
Så vad nytt har hänt sen senast?

Jag, Isi och Julia åkte in till San Fran för mega shopping i söndags! (köpte jacka + scarf + solglassögon = inte så massiv shopping från min sida, men nöjd är jag ändå ! )

Memorial Day i måndags! Big holiday i USA (man räknar the Memorial weekend helgen före måndag) Jag jobbade 4pm-8pm vilket inte var så farligt!

I tisdags besökte jag + familjen the Oakland Zoo! Trevlans!

I gårkväll (onsdag) Var jag med Alice och vi arbetade vidare på hennes böcker! + O.C maraton! SEASON THREE!

Ikväll är det första torsdagskvällen på ca 25 VECKOR som jag INTE har dans O___o..istället blir det....JOBB -_____-
Har avslutat båda mina danser nu med sista dansen på Stanford igår, Onsdag, och det gick såklart KASST! ..fast lite bra..men mest kaSS; som pappsen skulle ha sagt.!

Jag inser också att om 2 dagar är det exakt 8 VECKOR tills familjen kommer hit!DET är ju helt insane! Vilket också innebär att mitt år är över ! ;O

JAG har rekryterat en ny Au Pair till familjen för kommande höst/vår så de är glada! (fast ledsna att jag ska lämna dom...) Det är en ny tjej från Sverige!

Jag är snart klar med min scrapbook #2 för Nyår 09/10- The end of my Year! Eller klar o klar, jag är snart klar med själva boken i sig, sedan återstår allt klipp å klister med bilder!

Hansons nya skiva Shout it out kommer ut om 4 DAGAR! (June 8th) !




Merkats at the Oakland Zoo, for you mister Sister!

1 comment:

Anonymous said...

hm, jasså har även du oc maraton :) jag är inne på säsong 4, har bara 2 avsnitt kvar ;)puss nina