Monday, June 14, 2010

Six Flags!

Idag var det en heldag på Six Flags! (stort nöjesfält som finns på flera ställen i USA) Det var en outhärdlig värme som orsakade dehydration (vattenbrist naaaaaaanting) konstant svettig samt en bränd nästipp. Näst intill panicattack eftersom inte ens skuggan var sval nog + INGEN Vind överhuvudtaget. MEN det blev en hel del crazyrides! Strongt gjort av mesen Stina, men det kostade ett par shaky legs och lätt missorientering! men ...FUN (Izzard) the Tony Hawk ride samt Medusa var favoriterna! Jag tog inga bilder ALLS förutom en! Det var för varmt så jag hade ingen ork över huvudtaget..

Storjävla höjdpunkten på dagen var ändå på vägen hem on the freeway när Paul helt plötsligt säger när vi åker förbi ett par bulidnings att "där spelade dom in TERMINATOR TVÅ" ni vet scenen då Arnold, Sarah och John ska försöka destroya the cyberdyne placet och Arnold skjuter mot poliserna med sitt miniGun! :

http://www.youtube.com/watch#!v=EWIJOW1rnvc&feature=related !!!!

CRAAAAZY !!! oh jag kunde verkligen känna igen att det var den byggnaden från filmen! JAG DÖR SÅ COOLT! haha ^^

2 comments:

AnnSo said...

Åh hej åh hå vad Stina får vara med! Vilken kontrast mot Umeå!

jenny said...

men ååååh! T2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


fyfan för värme... jag har surrande mygg runt huvudet hela dagarna inte heller så kul.