Thursday, June 17, 2010

Love song

Igår blev jag påmind om att jag faktiskt träffat en utav de tre som "found" youtube! det är ju lite kuuuul .^^

I onsdags skulle min U2 konsert ha ägt rum..usha så depressing..:/,,

"I will always love you"

Tvillingarna fyller år på måndag och idag hittade jag fina presenter till dom !

Jag har ännu inte köpt Hansons nya platta Shout it out ! För sist jag gick till musikaffären så var den slutsåld efter TVÅ DAGAR! Och inte nog med det så var det news i tidningarna i morse att HANSON var tvungna att cancela en konsert i new york efter att en mycket större crowd of people dykt upp än väntat så det var lixom hysteri över finpojkarna! FLASHBACKS TO -97 jo man tackar !! I like it !!

3 comments:

jenny said...

haha var träffa du tuben?!

hahahah @ articeln! XD

stina said...

hahaha! Jag har festat med honom ett flertal gånger på Stanford, han är student där ! ..Han ser ut som Fez ^^

I know ! >< Söt Ike ^^

jenny said...

hahahahaha fez?!!!! marry him!