Sunday, June 6, 2010

The space between my toes!

Lördag!! = LEDIG !

I morse mötte jag upp Alice och vi vandrade mot SCRA för tanning and swimming! PHETT VARMT och jag brände både rygg och axlar ! Men det var hemskt skönt att ta sig ett dopp i poolen! Vi pressade i ungefär två timmar till vi gick hemöver (Alice började jobba)
Resten av eftermiddagen rann iväg utan att jag gjorde något speciellt vettigt överhuvudtaget.
Jag träffade Alice igen tillsammans med hennes värdbarn + playdate i parken! Runt 6tiden hämtade Isi och Julia upp oss och vi for på en liten picknick för att sedan vidare gå på bio. (Sex and the City 2, faktikst väldigt rolig ).
Kvällen avslutade så fint med jag, Isi och Alice på en blanket under en stjärnklar natthimmel. Och det var inte ens kallt..!! LOVELY

Idag är det inte bara lördag utan EXAKT 8 VECKOR till Familjen Ahlqvist sätter sina fötter på Amerikansk mark! INCREDIBLY INSANE !

IMORN: NAPA VALLEY!!!!

Tjoflöjt.

No comments: