Wednesday, March 17, 2010

7 MÅNADER I USA!! S:t Patrick's Day!

Idag var alltså sista lektionen i Book Arts! Det har varit en jätterolig kurs och jag har lärt mig otroligt mycket om att binda böcker! Jag kommer sakna det! Det har känts bra att få varit lite kreativ i 11 veckors tid nu! Jag tar definitivt med mig mycket i bagaget därifrån! .And I got an A!!!!i slutbetyg!! whiihoooo!!!
+I Kafeterian på Foothill College campuset hörde jag två SVENSKA killar snacka bakom mig i kön! Jag ba...AS IF??!! hahaha.. värlen är väl allt bra liten?

Nu när jag jobbat färdigt som en tok med alla mina bokprojekt så har jag, inte bara blivit sjukt inspirerad till att göra fler projekt. (Massa på lager på hyllan)! , men även tid över till att skissa vidare på Alice ev tatoo som hon ska göra ^^.

Asså

Idag var det även S:t Patrick's Day! Amerikanerna, britterna och irländarna firar Saint Patrick's Day som är Irlands Nationaldag! Så typ celebrate the Irish! skumt! men så äre!
Enligt tradition ska man även bära grönt och barnen ska leta efter små leprechauns som är små dvärgar typ! hittar man en leprechaun får man a gold coin! ..Inte tusan vet jag vad barnen hittar för "små dvärgar" men små gold coins hade dom i alla fall..

http://www.robertpreed.com/images/leprechaun_on_shamrock_1.jpg


Idåg var det även STEKARVÄDER!!! Asså shitt! Så varmt det var idag och detta är bara början på våren här! Vågar jag ens tänka på hur jäkla hot det kommer bli till sommaren? NEIN!

2 comments:

AnnSo said...

Vad var det jag sa? DU är en stjärna!!!

jenny said...

hahahha små gröna mommisar!

snaaart kommer du heeeem!