Saturday, March 20, 2010

Cars!

AHme JUST DET!!

I torsdags skulle jag fara och tanka bilen innan dansen! Och jag som never ever har tankat en bil förut och tänker *ska bilen vara avstängd eller inte när man tankar* tar fin infiniti-bilen och rullar mot macken.."Valero" Ett tidigare försök som jag gjorde där resulterade i att jag for därifrån med lika lite soppa i bilen som när jag anlände..(Jag lyckades inte knappa in min pinkod och kunde inte betala. Man måste betala före man kan tanka här) Så denna gång gjorde jag ett nytt försök, och det fungerade! Jag var typ vättskrämd hela tiden att jag skulle sätta eld på hela macken. Men det gick ju faktikst väldigt bra..tankade inte fullt dock utan stoppade på 20dollar..ingen aning hur många gallons det blev hööh..men jag kunde säkert fara vidare mot Redwood City med en halvtank och inte vara rädd för att få bensinstopp någonstans mitt upp i rusnigstrafiken! Men jag typ svävade på moln resten av kvällen för att jag var så stolt över mig själv att jag lyckades tanka HELT på egen hand utan att någon visade för mig hur man skulle göra..(Jag ska inte nämna att jag googlade precis innan jag for på "hur man tankar en bil?" hhaha XD

2 comments:

AnnSo said...

Hahaa! Inte ens jag som ändå har haft körkortet i 100 år tankar bilen själv! Bravo Stina!

jenny said...

lol lol lol!!!!! haha vad du är duktig stintan!