Tuesday, March 16, 2010

Dopey, Bashful, Sleepy, Sneezy, Happy, Grumpy, and Doc,

Idåg är det Tisdag! Inte så många jobbartimmar blev det, skönt., Desto mer tid över åt mina book arts projekt som ALLA ska vara klara imorgon. Det är min sista lektionen eftersom jag far iväg på min lilla trip under finals-veckan nästa vecka!
Men jag pysslar på och snart är jag finally klar!

Idåg köpte jag även en fin vit klänning = happyface!
Idåg lagade jag även, hör och häpna ; QUICHE! Och inte vilken quiche som helst utan broccoli och spenat ! Inte lika god som mammsen , såklart. men det var gödans ändå!

Värmen är verkligen påväg.! Varma vindar var det idag, soligt och riktigt härligt!

Nu blire mer bokverkstad!!!!

2 comments:

AnnSo said...

Duktiga lilla Stina! Jobba på så kommer du att märka resultat!

jenny said...

du får lära mig knyta boki när du kommer hemmi!