Friday, March 19, 2010

Fredag! . HOt hot hot

Idåg var det sjukt varmt ute. Jag var tvungen att dra på mig shortsen till och med. Efter ca 20 min i solen så var jag bränd å det blev för varmt för att vara ute helt enkelt.. ;o .
Barnen var sjukt less , solen tog hårt på dom. griniga..lyssnade inte..en liten sandlådeincident inträffade dessutom då ena flickan kastade sand runt i kring sig och såklart så skulle andra flickan få mängder med sand i ögonen..Snabb som attan lyfte jag sandattackerade flickan ur sandlådan och for in till badrummet och satte ner henne i dushcen för att försöka skölja ur ögonen med duschkranen! Men det var så synd om henne, måste ha gjort så ont samtidigt som jag tvingar henne att hålla ögonen öppna så att jag kan skölja ur sanden..jäkla barn alltså..dom lyssnar inte! Två minuter innan hade jag sagt åt dom båda att inte kasta runt sanden för det kan hamna i någons ögonen. men såklart vet dom bättre och kastar ändå..-_-..suck.

Dagen har känts som den längsta någonsin, har varit ensam med alla tre monster hela dagen! Trodde jag skulle sluta klockan 6, men näe...tydligen så slutar jag 8! ..10 timmars arbetsdag..OH JA!

Drar min kos till Isi ikväll i alla fall..så fort jag slutar..´då ska vi gosa med film! :.BLÄÄ Jag längtar till nästa vecka då jag är LEDIG!!

Nyduschad å hot!

3 comments:

AnnSo said...

Nu kanske du förstår hur jag har det på jobbet!!!
Stina du är då för bedårande gullig!

stina said...

hahha jah ushc alltså..><
Tack Mammsen <3

jenny said...

snyggo!!!!!!!!!!!!!!!!