Tuesday, July 6, 2010

5 Juli

okey Så Eclipse var HOT!! What more can I say? Me <3

Idag ON THE DAY är det EXAKT 4 Veckor tills la famillia kommer hit till USA = I N S A N E! Alltså. det är ju snart!!!!!!!??

eeeeh., Jag tuggar på ett enormous apple! jag var off at 5 pm today! Sweeeetness!
Har lullat på här hemma eftersom båda bilarna är gone with the wind! MEn förhoppninsvis kommer någon utav bilarna hem soon så jag kan fara å göra lite errands!

Jag köpte mitt första plagg från Abercrombie & Fitch yesterDAY..Tydligen ett känt brand här i Amerikatt.! Plagget är förövrigt en blus som är dränkt i parfym som de alltid sprutar hejvilt med inne på dessa stores! men det var feint. Annars tycker jag dessutom att Abercrombie är snordyrt därför har jag aldrig handlat där tidigare men detta plagg var ju på reeeeo för 12 dollers! SWÄT!

JAJA nog om nonsens! Nu ska jag rulla för nu kom barnaskaran hem!! Aloha!

No comments: