Monday, July 12, 2010

The Arcade fire - Wake up

Idag var det en produktiv daag! equals: jag körde till Foothill College och requestade transcripts för min Book arts class som jag måste proofa till min LCC! Jag for även och gjorde samma sak på Palo Alto Adult school för gitarrklassen jag tog förra hösten!
Jag har tänkt att jag skall göra detta länge nu men idag fick jag det äntligen gjort! Kan nämna att det ska lämnas in till min LCC på Lördag på sista Au Pair mötet EVVEER! Så det gav mig en spark i baken att faktiskt ta tag i det! Och det gick ju himla fint! Tog inte längre än 15min (räknade med minst 30-1h). WHO

Efter det promenixade jag över till Isi's place o snacka strunt i nån timme (skulle egentligen hämta upp min cykel som jag parkat där i ett par dagar nu) innan jag nu sitter här och väntar på att börja jobba om cirkus 15 min!

I förmiddags tog jag hela barnaskaran plus våran cleaning lady's dotter till biblioteket och lånade massa film plus lek i parken bredVID!

Ikväll blire FILM + rita vidare på bild'n ! Chillos!

OCH OCH OCH!!! Jag har köpt assnygga nya MJ-BRILLOR! jag LUV dom!!! på CVS av alla ställen O___o

No comments: