Friday, July 16, 2010

Smoke the Furry Wall!

Idag (Fredag) jobbade jag 5pm - 8pm ! fina fisken!

Jag o Isi drog på oss bikinisarna o drog ner till scra för tanning and swimming! feeeint att jag numera är sådär härligt rosa o vacker! Sexchiiee!

I går for jag o värdfamiljen till the half moon bay för att titta på the tide pool ! Vi såg sea stars, krabbor, anemones, sea shells å massa annat roligt. vi basically vandrade omkring på coral reef!








SEA STAR


Al o Rach tyckte bättre om att leka i sanden.


Sweden Tax Free ?


SEAWEED!


En fin pyntad numera rosa sten.


Tre små sniglar på en sten! De gröna sakerna runt omkring kallas för squirt guns! som såklart barnen älskade att squirta på alla andra..snuskvatten.






SEALS!

I helga är jag ledig hela helgen!! sweeet! I morgon lördag har jag sista au pair mötet! Out door concert in Menlo Park! Ett stort fint plus är att jag redan i torsdags fick mitt transcript från foothill college som de sa skulle ta 10-15 arbetsdagar att få. Men istället tog 3!!! Jag har även fått ett certificate från Palo Alto Adult school så nu är jag All set!

På söndag har jag äntligen dejt med Kajsa inne i San Francisco! Gu så roligt det ska bli! Framför allt att få träffa Kajsa igen men också för att jag inte har varit inne in the city på länge nu! WOHHOO

No comments: