Friday, July 23, 2010

CRASH - Good things aren't made to last!

But it's been a long time long time now, since I've seen you smile..

Idag blev ena min tvillingflicka alldeles tårfylld i ögonen när jag sa att jag inte kommer vara här på hennes nästa födelsedag (june 21th 2011) då hon random undrar om jag kan köpa en ny halloween bear costume till henne som födelsedagspresent. "But I will miss you soooo much." -med tårar i ögonen.
Usch säger jag bara vad jag kommer sakna dessa små liven.. ;(


Jag har nu nästan till 99% målat färdigt bilden på Isis värdbarn! He blev fan i mig brao! ^^ hahah, hoppas den lilla krabaten tycker om den!

I morgon blir det mördarpasset mellan 12pm - 9pm!! Jobb helt på egenhand!!!! jag ska roa tre vilda liv i 9h gud bevare mig !! Lyckligtvis har pojken en playdate typ hela eftermiddagen! Så planen är att ta med flickorna till Ikea där de kan leka i "småland". Efter det åker vi hem igen, chillar. äter middag sedan kommer Isi och räddar mig med lite moral support och vi fyra åker till en barnkonsert i Mitchells park där vi förmodligen kommer joinas av pöjken!
Allt förståss beroende på barnens humör i morgon! *let's cross our fingers for happy kids*! PLZ! Nämen detta ska nog gå bra! Jag är excited att ha lite fin quality gos tajm med barna!

Åhåå Jag o Isi ska åka segelbåt på Söndag i San Francisco med avgång från Pier 39! Det kommer bli jäkligt skoj. Fast jag är ju lite rädd för vatten, så vi får se hur vida kul det faktiskt kommer bli..

Alltså jag måste bara nämna att jag har en ascool Beatles -bakgrund på mina internetsidor numera! jäkla fräänt!

No comments: