Wednesday, November 25, 2009

Bio......NOT

Idag stod väckarklockan på 06.30 INTE NÅDIGT TIDIGT KANSKE!?!!! Mamman skulle skjussa en vän till flyget så jag var tvungen att stiga upp (mördar) tidigt å ge frukost till barnen osv. Ovanligt lugna var de små liven denna morgon dock..Inget hetsgrinande som jag hört nu de senaste mornarna..God Job!! Menne, denna tidiga morgon gjorde denna dag olidligt lång.
Under tiden barnen var på preschool tog jag å brummade iväg till Target och Sears för att köpa jennypennys julklapp, MEN ICKET FANN JAG DEN DÄR JÄVLA SKIT! så nu blir min dödsklapp inte lika döds som jag velat..Sorry Jenny men det kommer bli något annat fint ändå, jag lovar!

Senare var, i alla fall tanken, att jag, julia å isi skulle fara på bio och se New Moon!!!! MEN när vi kört hela den långa vägen till Redwood city så visade det sig att det var slutsålt till våran föreställning, bummer. Så vi fick dra vår kos hemöver igen och tog vägarna förbi University Ave och Hägen Daäs. (hahah vet inte stavningen) men det blev till att tröstäta glass (sorbet för min del) och sedan drog vi en snabbis in på Starbucks på slutspurten hem till isi! Btw,. STARBUCKS I TYSKLAND MEN INTE I SVERIGE!!! vad är DET för stil ??..för visst finns det inte i Sverige ??? Whäää.

MEN, åter till New Moon så blir det nya tag på fredag eftersom vi beslöt oss ikväll för att köpa biljetter och vara på den goda sidan. Too much tough luck otherwise! och jag är så otroligt taggad på min Edward att jag kan knappt bärga mig inför fredag!!!

I brist på VÄLDIGT lite bilduppdatering nu på senaste tid, slänger jag därför in kanske sötaste tanten EVER!! MOMMA. All kärlek till dig, saknar dig så ofantligt mycket!!


Hur söt på en skala får man lov att vara? Älskar röda baskern och matchande tröjan! Sweetie!
Foto: Jenny Ahlqvist.

Och i ytterligare brist på fräsh bilduppdatering så kan jag ju slänga in en het brud från 2007!


Sååå 2007! What was I thinking? Jag vet ju var mina tankar svävade bakom det dära smilet! -_- Better luck next time huh?!. NOT.
Foto: Cecilia Svensson.

1 comment:

jenny said...

oooh detta var ett gosigt inlägg!!

skaffa mörkt hår igen fan!