Monday, November 30, 2009

Julshopping!!!

Idag var det min day off (men jag jobbade mellan 10am.noon) så jag tänkte; yppeligt tillfälle för min julshopping som blinkar rödljus på att jag borde ha gjort den redan för länge sedan egentligen. MEN! bättre sent än aldrig. Fast kruxigare blire ju eftersom dessa gifts ska ju sheppas över hav och himmel för att sedan landa som en duns i det rosa huset på matrosvägen in time for juletid! Så hoppas hoppas. Sen har jag ju en hel amerikansk familj som jag ska köpa julklappar till OCKSÅ! men det blir en annan femma säger jag!

Hur som haver så fann jag ALLA (svenska) klappisar idag. Är super happy med dom faktiskt! så nu har mitt rum förvandlats till tomteverkstad med kartonger, papper, skräp och presenter överallt! men KUL..saknar dock alla übermycket nu när julen närmar sig och jag tänker på er heela tiiia!! PUSS på er mina darlings! Om några veckor (förhoppningsvis ;o) ligger det något special och väntar i brevlådan. Fast NEJ lådjäveln kommer ju inte få plats i brevlådan ;o den är för stooor! så ni får väl fara å hämta ut den på nå post office, inte vet väl jag hur det kommer gå till MEN MEN. min del av detta är härmed i alla fall avklarat!

Och btw. PINSAMT VÄRRE! idag när jag körde ut från parkeringen från "Michaels" så stod jag och köade för att få komma ut. Och då kommer det upp en kille å vinkar utanför mitt bilfönster. så jag (Försöker) veva ner rutan, men hittar inte knappjäveln så här kommer PINSAMT NR 1!! sedan så säger denna kille att : "You have a ballon stuck in your backtire" HAHAHA jag ba whoooot??!!! men han var snäll å tog bort den åt mig..jag ba thank you so much *PINSAMT* hur måste inte det ha sett ut? en jäkla ballong som snurrar runt i däcket! hahhaha !! usch.! så jag brummade fort iväg efter det..! bläää

No comments: