Thursday, November 26, 2009

Thanksgiving!

Idag är det Thanksgiving i Amerika vilket innebär att alla är lediga från sina jobb, allting är stängt och det blir ett yppeligt tillfälle att umgås med sina nära och kära! ( BUHU) hahha.
Men jag tog mig själv en promenix på förmiddagen när familjen for på hike typ ;o haha..
Jag lyckades fota ett fåtal härligt höstiga träd. Det är ju väldigt sällsynt med de vackra höstlöven här i kalifornien.. :/..Men det blev happyface när jag fann dessa;




Haha det här trädet ser otroligt malplacerat ut och har roat mig mycket på senaste tid. Jag känner igen mig i trädet på något vis, måste väl vara att vi är sneda och lite malplacerade båda två. "skål på dig axel"


Här tog jag mig en välförtjänt paus på parkbänken och skådade vyn och lyssnade på Cirkus Miramar ett tag. Sedan beslöt jag mig för att.....


..Karva in Umeå och S+J i bänken! Fasen så vackert! Jag, för evigt på en parkbänk i Palo Alto, CA. mm.

1 comment:

jenny said...

hhhahahahhaha!!! så fint!!!!!!
you and me forever baby!!!!!