Saturday, November 7, 2009

Stanford vs Oregon, Fortune Cookie & Michael Jackson!

Härligt, härligt! Weekend off! Idag var jag på min första amerikanska footballgame! Helt galen stämning och stor arena! Stanford spelade mot Oregon och VANN med 51 mot 42! YIIHO!
Men matchen varade i ca 3 h ;o så nådigt träsmak i baken fick man ju allt. Dessutom hamnade vi i fel hejjarklack,,jojjomänsan! Folk hejade hejvilt på Oregon och buade åt Stanford! Men tur vi var där och kunde hejja på rätt lag!
Men det var verkligen så amerikanskt det kan bli, med cheerleaders, orkester och bara spelet i sig. Jag hade absolut ingen aning om vad som försegick i spelet, men jag klappade så fort jag såg stanfordklacken på andra sidan klappa! haha. Men det var väldigt kul. Hade sälskap av fyra andra svensnkar + en norsk!


Stanford vs Oregon


Det är jättemånga spelare i varje football team ;o



Söttant!


Stanfordlaget springer in efter paus! Hejja, Hejja


YÄÄÄÄY!!

När jag kom hem for jag och familjen till en kinarestaurang (samma som vi var på pappsen, när du och eva var här) Jäkligt göd mat och jag fick RIS!!!! ris har jag suktat efter läänge för det har blivit mycket pasta på senaste tid ;o och jag ÄLSKAR fortune cookies!!!!!!

Nu ska jag fara på Bio med Garry och hans vän ^^ haha.!! Vi ska se Michael Jacksons This is it!! SÅ jäkla taggad jag är på den filmen!!

1 comment:

jenny said...

SÖTTANTEN!!!!!!!!!!! XD

hehe.. då har du bara amerikansk baseball kvar att kolla in ;)det skulle jag vilja se..