Tuesday, November 17, 2009

"NO, you can't eat me,'cause then who's gonna wear my shoes ???"

Haha bästa kommentaren hittils..jätteupprörd dessutom. - R 3 yrs.

3 Månader i USA idag! Men det känns mycket längre än så ;o Miss all my darling sweeds!

Igår blev det Ikea å inspirationen flödade. Jag har stora planer på G.
Ikväll var det min sista gitarrlektion och 1a E-strängen pangade.! Japp. Åh petade hål på hudkostymen gjorde den också :/ uscha, blod.. Det var som ett tecken på att kursen verkligen är över..haha. Så nu måste jag hitta någon annan kurs som jag kan sysselsätta mig med. ! hmm.

ÅH CISSI!!!! Idag spelade jag Hungry Hungry HIPPOS !!! hahha Tänkte på dig då ;) (om du läser detta din busy woman) Men puss påre .!


Igårkväll var man i alla fall nyduschad och gosade i sängen med sköntröjan och Simon och Tomas!

1 comment:

jenny said...

hot mama!

grattis till 3 månader over there!