Thursday, January 7, 2010

!!!!!

PAPPA!!! Idag hade vi ett JORDSKALV här! OMG,. Det var runt 10-11 i förmiddags, jag satt vid min dator vid skrivbordet och plötsligt så började allting durra. Jag kopplade inte alls från början, för samtidigt så hade vi workers i huset som höll på att installera solskydd. Det enda jag kunde tänka var; men att dom ska behöva ta i så hårt att hela huset börjar skaka, bara för att montera upp solskydd O_______o..Hela dagen gick och jag tänkte inte alls på det något mer. Det var inte förrän ikväll, då jag träffade isi och julia, som de berättade att det faktikst hade varit ett jordskalv här idag. Då gick det upp ett ljus i huvudet på stina!: JaaHAA, så det var DET som orsakade skakningarna..hmm,,tänka sig...Ibland är trådarna FÖR långa -_-

3 comments:

Anonymous said...

omg, gå inte och dö nu när du ska vara barnvakt och allt. hehe.
:P
hmm tycker du skriver allt för lite om mig i din blogg, inte bra inte! puss

stina said...
This comment has been removed by the author.
stina said...

Okey,,jag ska nämna anonym lite oftare i min blogg ^^