Monday, January 25, 2010

Jag talar i tungor Med fradgande mun Jag är danssjuk och lycklig I en bottenlös brunn

Måndag, ny vecka, ny DAG! (lr de nya veckorna börjar ju på söndagar här..som jag förstått det..knas)



Måndagar i Stinas liv (just nu) innebär; jobb på förmiddan, få iväg barnen till preschool för att sedan ta bilen brummandes iväg till The Foothill College (ska fota omgivningen där soonish) och ha Book Arts. Idag var lektionen ett enda stort SNARK! prat prat prat och liiiiiite verkstad. Fast o andra sidan blev vi mer än väl förberedda inför självaste bokbindningen och bok"covering" momentet *HÄRLIGT SVENGELSKT* Sitter dock just nu och gör det mesta förarebtet eftersom jag aldrig fick tid för det idag på NOTERA en 2h och 50 minuters lång lektion! Min lärare vet hur man pratar bort lektioner minst sagt. VÄRRE än min gamla lärare Åsa på gymnasiet..haha då äre illa ^^,,

Det är svårt att hänga med i svängarna när min lärare snackar om inches o dylikt! a quarter of an inch osv. Jag har inget begrepp alls om hur långt/kort det är O___o ..men jag tar på känn,,,haha brukar fungera bra.! ^^

Ahme justÄÄ, jag färgade ju håre mitt igår också..blev ju inte exakt som jag tänkt...det blev mörkare,´-----typ råtthållet HAHAH assså jag orkar inte -________-



"Radon i väggen jag blir en glödande stav
Under hetsande trummor blir jag din slav
Mina spastiska höfter blir till titan
Jag blir en skottsäkerväst när jag går genom stan..."

4 comments:

AnnSo said...

Jag ser verkligen fram emot att få se dina hopbundna böcker!

jenny said...

TACK för videon! gullig verkstad!
haha råtthår... usch..><

stina said...

hahahha XD men MAMMSEN!!! har du hittat hit!!? va roooligt ^^ lämna mer kommentarer mamma!! <3

stina said...

jag vet >_____< råttjävlahåret nu alltså..tur att jag ahr hela sommaren på mig att bättra på highlightsen ^^