Friday, January 1, 2010

New Year's Eve! 2009-2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bowlingen gick ju som väntat,... inte så bra alltso hahah men sjukt kul var det! Till och med ena treåringen lyckades med en strike, bättre än vad vi flesta äldre lyckades med...-_- hahah! men gu så gulliga barnen var med de stora kloten!....

Aftonen spenderades hos Julia, stenhårt fyrmansfekke och jag hade sjukt roligt! Kvällen började med att vi åt en middag som julia å isi lagat! Det blev Tysklands svar på MacandCheese ungefär. Gott men MÄTTANDE! Jag hade även med mig svensk kladdkaka som uppskattades REJÄLT! "I've never taste anything like this before" kan ni tänka er? Aldrig smakat KLADDIS! stackars människor.
Vi kollade även på "Dinner for one" som även är en tradition i Tyskland att titta på på nyår!
Resten av kvällen blev det musik, dans å crazyness! mouhahah!


Mitt sargade hjärta blev äntligen helt igen när jag fann mig ett piano!


Jag försökte kirra musiken, men without internetanslutning = inget youtube, så gick det inte vääägen...


Isi, jago, julia.

Happy New Year SWÄDEN!

2 comments:

jenny said...

hahah roligt att höra att du fick en bra kväll!! gangsta wangsta yo brother from another mother PIMP!!!!

<3

inge kladdis?? STACKARS MÄNNISKOR!

jenny said...

och tack för fina bilder på dig!!! SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!