Sunday, January 17, 2010

5 Månader i USA!!

Idag hängde jag med Line och Belinda! Jag blev upphämtad runt tolv å då bar det av först till Fry's för Line skulle köpa en ny mobiltelefon och efter det for vi till Jo Anns Fabric store för jag skulle hitta tyger till min Book Arts class (å fina tyger fann jag minsann, finally)
Men SEN...Vi for hem till Line och OMG vilket jävla hus hon bor i!!! ;o huuuuuur stort som helst med konstiga gångar å lönndörrar typ! jag hade lätt kunnat gå vilse utan några som helst problem! Det såg ut som ett typiskt amerikanskt hus i boshen typ ;o brunt trä och högt i tak, med jag vet inte huuur många fireplaces ;o.
Barnens "lekrum" var, helt seriöst talat, STÖRRE än vårat vardagsrum i Umeå (inkluderat utbyggnaden) O____o det var det värsta jag sett..fullt med barnsaker ;o ..Dessutom hade dom en stor BIOsalong i källaren O_o, spelhall+bar, egen tennisbana, pool, flygel och allt var bara stort stort stort, (jag blev lite rädd). Dessutom såg Lines rum ut som ett hotellrum med eget kök! Det var STÖRT!! hahaa..whöää..det blir nog inte mer amerikanskt än så.

Nu chillar jag framför tv.n å The Golden Globe award! I morgon väntas jobb igen och början på en ny vecka...-____- uäh.

2 comments:

jenny said...

o m g...... lovely capitalism!

kajsutt said...

god damn right i am!!! kjam