Sunday, January 17, 2010

+

På tal om ingenting så ser planerna för min och familjens trip till San Diego i Mars ut som följande: att jag bilar ner med familjen men flyger hem några dagar innan dem för att kunna gå på min Book Arts class (och dans faktiskt) wohoo!! Detta innebär ju även två dagar ensam i huset!! inte fy skam ^^ hur gulliga å snälla familjen än är så är det faktiskt skönt å få vara ensam ibland ;o..

Annat som kommer upp snart är min födelsedag (jag väntar spänt på paketet från Sverige :D)
Min och Ingrids Trip med TrekAmerica!!
Kajsutt kommer hit!!!
Dans å dans å dans
Book Arts (som blir roligare och roligare när vi nu påbörjar alla våra små projekt av att göra böcker. Inte endast "folding exercises")

OCH
Tydligen så är symbolen av en fisk på baksidan av en bil, ett tecken på att man är kristen! O_o

2 comments:

jenny said...

åh vad mycke kul som händer!!!!!
hoppas att min vår blir lika kul.. ?

jenny said...

klart det är en fisk... fiskar simmar i stim och kan inte tänka själva..