Sunday, January 10, 2010

cheesecake factory!!

ledig idag! Inleddes med att skypa med la famillia OCH kajsa!!! Bra start helt enkelt! Senare under eftermiddagen drog jag en rejäl lunch med Isi på cheesecake factory beståendes av pizza AND dessert O______o Men det blev två rejäla doggybags kan jag meddela!
Efter golunchen drog vi en snabbis förbi starbucks eftersom vi båda kände starkt behov av en kaffe och efter det slog vi oss ner i isis säng och kollade på Edward Scissorhands! Vi fick även sällskap av Julia senare och då tittade vi även på Life of Brian! GOOa brudar det där !!

Just nu:
Käkar leftover pizza och lyssnar på nyfunnen gomusik! :



Fin dag !

2 comments:

jenny said...

aaah jag såg life of brian i lördags när jag hade ont i magen! XD den e så kul!

haha mormor köpte pizza för nån dag sedan sa mamma. hon tog sparken till maxi, köpte pizza, och for hem till sig. XD PIZZAMOMMA! hon o jag var på maxi för nån dag sen o då köpte hon pepsi. XD!!

stina said...

hahha jah den är rolig..typsik jennyfilm..

ASSÅ MOMMA!! Back in the old days!! I like it! ;D fy fan vad jag saknar henne alltsåå..ni försåååår inte! ;o
och DIG min Gullrumpa! (rumpa) ;p!!