Thursday, January 21, 2010

Födelsedagen!

I förmiddags hann jag skypa både med mamma+syster OCH Emma!!!! Det var fint som tusan och ett kärt återseende av Emmzbejben. Idag fick jag också rosa fina blommor av värdmamman samt woodworking av ena tvillingflickan,,hahha sjukt sött^^ Vi åt även en mycket lyckad kladdkaka plus mixed up cupcakes ^^ ..Efter det for jag iväg till dansen o shakea asset haha det var roligt. Det första hon sa, hon som sitter bakom informationsdisken, när jag kom innanför dörren, var: Hi Stina :D...always so fashionable...with the hat..and the scarf...I like it!! haha ååh,,det var fint ^^



När jag kom hem från dansen blev det en snabb dusch och efter det blev jag upphämtad av Isi och Julia! De hade bakat en stor chokladtårta åt mig och stod vid bilen och väntade med levande ljus....aaaaw! åh den var riktigt god (kan tyvärr inte äta mer pga vad vi gjorde sen) Vi for vidare och hämtade upp Alice (fransk babysitter) och sedan for vi till The Cheesecake factory och åt cheesecake!! Sjukt gott men som vanligt så orkade jag bara hälften, de är ju hugemoungus O___o och mättande nånting ! Vi nämnde att det var min födelsedag idag så då kom personalen och sjöng för mig och jag fick ett litet ljus på min cheesecake ^^ hahha så amerikanskt !! Men kvällen med brudarna var riktigt nice!! med mycket skratt så tårarna rann och magen krampade! På hemvägen i bilen ropades ord som: Faan, å helvette å SKIIT hahah det var vad jag lyckades lära mina tyska o fransk vänner/vän !! haha sjukt komiskt! Fin kväll helt enkelt..och nu som avslutning på denna födelsedag har jag gosat upp i min säng och kollar på The Breakfast Club! MM sweetness!


Alice and Isi

Jag o Julia

Chocolate ship cookie dough cheesecake , tror jag den hette ^^ jag gillade chokladdropparna man kan se i grädden..haha yuum.

No comments: