Tuesday, January 12, 2010

TrekAmerica!

Idag har jag bokat resan för trekamerica! Finally! så sjukt taggad, ord kan inte ens beskriva! TrekAmerica är en trip man gör i grupp! Denna specifika trip jag och Ingrid kommer göra går av stapeln i San Francisco, vidare kommer den ta oss till Yosemite National park (med hiking där) , Grand Canyon (hiking även där tror jag) , Las Vegas (typ nightlife shit haha) och slutligen så hamnar vi i Los Angeles med lite turer osv ! SÅ jäkla FABULOUS! jag är så otroligt taggad på Grand Canyon så jag vet knappt vad jag ska göra av mig själv längre! Detta kommer bli en riktigt gosig trip på sju dagar! Spännande å träffa sina resekompanioner också ^^ men framför allt även återse INGRID!!!. Sweetness!!

Annars har det väl varit en ganska så chillardag idag! har inte jobbat överdrivet många timmar. Vi läste Pettson och pannkakstårtan som godnattbok (va fasiken heter det) , kvällsbok kanske,,,det var myyyysigt värre. Eftersom Pettson är "a swedish guy" så undrade pojken om jag hade träffat honom någon gång..tyvärr inte alltså..-_- hahha!

No comments: