Sunday, January 17, 2010

The Imaginarium of Doctor Parnassus!!!!

Helg!!! Jag har hela helgen ledigt som sagt. Himla skönt. Igår, Fredag, for jag, Line, Isi och några till och såg The Lovely Bones på Bio! Uscha riktigt ruskig film, men jag har läst boken för ett par år sedan och jag måste säga att boken var bättre, (filmen var för läskig för lilla Stina) Men bra skådespelarinsattser dock! Plus att Peter Jackson står för regin!

Ikväll (Lördag) for vi på Bio igen! Denna gång såg vi The Imaginarium of Doctor Parnassus!! Oh my gosh vilken bra film! Fasiken Jenny att jag inte fick se den med dig första gången! Du kommer älska den, fy fasiken så bra! Helt marvelous! Det blir ytterligare en film i samlingen att gosa upp i soffan med Jääny!!!! Jag är helt tagen! Heath Ledger var helt amazing och jag blir så arg och ledsen att en sådan talang gick ur världen på tok för tidigt....! Det är orättvist..
Dessutom var ingen mindre än Peter Stormare med på ett hörn! ;o


In memory of Heath Ledger.

1 comment: