Wednesday, January 20, 2010

Wednesday!

Ikväll får jag lov att salute myself för att jag gjorde ett jämarns bra jobb! Jag gav alla tre barnen i tur och ordning ett bad (inkluderar 100% övervakning, inge plaskande/stänkande se till att de inte badar för länge så att siste man i inte får kallt badvatten =tvinga dom ur badet utan gråt med diverse olika metoder -__-), borstade deras tänder, såg till att de went potty, läste böcker och fick tillslut alla att somna HELT på egen hand. Med en bonus av ett sprängande huvud och en hungrig mage som orsakade lätt illamående stundvis! Men SÅ ska en slipsten dras!

Mamman var på möte och pappan jobbade...Då återstod ju bara jag att få the troops in bed. åh det gick ju faktikst bra..bortsett från det dåliga -_- haha!! YEY

Jag vill inte somna och vakna upp till 20 år i morgon! fy fan va gammal man börjar bli..*ålderskris/ångest*

1 comment:

jenny said...

vadå ålderskris?! 20 är ju det bästa nånsin! blir inte bättre än 20!
jag är snart på 25. DET är ålderskris.