Wednesday, December 30, 2009

Idag har jag registrerat mig på Foothill College för att gå en kurs i Graphics and Interactive Design som heter Book Arts I ! Jag tror det kan bli riktigt roligt o jag är hemskt taggad!
"Book Arts covers a range of processes from book design and hand bookbinding to more contemporary and hybrid applications including artists books, scrapbooks, journals, zines, comic books, boxes and portfolios, altered books and one-of-a-kind books."
"Print and Book Arts courses taught by actively exhibiting artists and professional designers" !!! så jäkla nice!!

Efter att jag hade registrerat mig på Foothill så for vi hela skaran till Biblioteket i Los Altos och kollade på filmen "UP"! Den var skön.

Imorgon är det nyårsafton! Pojken fyller fem år så det blir lite firande å så. Pojken hade även specifikt efterfrågat Min makaronistuvning till lunch. "The Swedish Macaroni soup" som han kallar det efetersom att han inte förstår att jag säger "stew" hahha

På kvällen tar jag mitt pick o pack å går över till Julias hus där vi ska fira all night loong! Det kommer bli NAJS

Happy New YEAR!

1 comment:

as said...

Det där låter intressant! Hoppas kurserna blir till belåtenhet.
Mammsen och vi alla här hemma önskar Stinutten ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR !

KRAMAR OCH ÅTER KRAMAR !!!!