Sunday, December 6, 2009

Summering av helgen (IGEN) ;o

I fredags for jag ju på kyrkantjosan! Det var inte alls som jag trodde. Jag trodde att dom faktiskt skulle lära ut folk att sjunga tillsammans i kör med christmascarols och sådant mys. Men icket! "The lessons" som jag läste om var "nine lessons" från bibeln typ som de framförde O____o aah..där dryga jag en timme innan jag for hem i alla fall! haha..
+ vi köpte julgran

I lördags (igår) jobbade jag från tio till runt halv åtta! Vi dekorerade granen bland annat, jag och Rach gick på en qualitytime promenad till parken i fina vädret! Vi gungade tillsammans i samma gunga..jättemyyys! HAHa..Men Rach hade på sig såna dära flipflops där det är en grej mellan stortån och resten av tårna, så hon kunde inte gå ordentligt (resulterade i att jag fick bära runt på henne hela promenaden O.o) haha men när hon gick så gick hon som en gammal GUBBE!!! jag höll på att skratta ihjäl mig. Från treåring till 80+are på NOLL sekunder hahah! söööt! (kanske inte så stor skillnad egentligen ;) )
På kvällen hängde jag med dudes från Stanford. Astrevligt vare! Vi körde beerpong typ hela kvällen och jag ÄGDE ;o!!! I'm even surprised myself! Åh jag tror priiten drog förkylningen ur kroppen för jag mår äntligen MKT bättre!! Endast lite snorig. Men rösten är nästan helt återställd till det normala ^^. Hurrey!

Idag jobbar jag från ca 12.30 till runt 6! Efter det blir det Luciapractice! Hoppas jag kan sjunga bättre denna gång... ;p

6 comments:

Pan said...

Björnpong?

stina said...

HAHAHAH XD!!! mena ju beerpong såklart ^_________^

Pan said...

Jag förstod nästan det! Är det samma coola fester som i alla amerikanska collegefilmer med röda pappmuggar och kegs?

stina said...

Hahah jaah så sant så sant! Antingen så är det röda eller typ blåa plastmuggar, om man dricker öl..annars dricker man priiten så äre glas! men jag kunde ju inte annat än skratta när någon gav mig en röd plastmugg med öl i hhaha! Och ja senaste festen jag var på med björnpongen så fanns det en keeeg! åh fy fan va good öl det var ;o !! typ mer kolsyrat! MM och jag är ju EJ en öldrickare men det var fan göd alltså! haha! whiioh

Pan said...

Haha, men fan vad najs det låter! Du får helt enkelt smuggla med dig en keg när du kommer hem!

stina said...

hahahha XD I'll try! ^^